Till startsidan

Aktuell information

Föreningen har funnit ett gratisprogram (mailchimp) som medger att vi kan mejla ut information till alla på ett snabbt och smidigt sätt. Det visar sig nu att vissa har nya eller felaktiga mejladresser, mångas mejladress saknas helt.  Föreningsled- ningen vädjar nu till alla att mejla till bomagnus.stenstrom@gmail.com så vi kan uppdatera våra matrikel.

Nu återupptar vi våra träffar

När nu vårt samhälle efterhand återgår till ett mer normalt läge då man kan träffas igen, vågar och vill vi återigen kalla medlemmarna i vår kamratföring till träffar.

Vi planerar att under resterande del av året ha tre månadsträffar:

Onsdagen den 13. oktober kl 1300-1500

Onsdagen den 10. november kl 1300-1500

Onsdagen den 8. december kl 1300-1500

Norrgården har ändrade öppettider så vi träffas kl 1300, får ett föredrag, fikar omkring 1400 och är klara då Norrgården stänger kl 1500.

Anmäl gärna ert deltagande senast dagen innan till K-G Lindgren genom:

·        Mail till kglindgren43@gmail.com eller

·        Telefon/telefonsvarare: 070-685 43 3

En tidigare plan var att starta upp verksamheten under hösten med ett årsmöte. Så blir det alltså inte utan vi har årsmöte i februari och avhandlar då två genomförda verksamhetsår och hoppas och tror på att vi då kan föreslå en verksamhet under 2022 där vi har månadsträffar och resor som under ett normalt år.

Välkomna tillbaka!

Bo Arvidsson, ordförande